Lo0www..!!
is ik weer.. dagje later.. magoe.. kom de wel overheen

Ghihi.. Nja.. twas nog niet de egte coupertest.. gwo0n oefene.. maar nog niet vo0r punt.. maar je kon je punt wel uitrekene.. en dan hak iets van een 7 0fzo0w.. nja.. iig 8 en half rondje was het.. in 10 minute.. dusjaa.. mja.. volgende week dan ist voor het eggie.. mja.. dan neem ik me mp3 speler mee.. en dan gaak lkkr tijdens het rennen naar Jamaitje luisteren

Ghihi dan moet ik die 12 minuten tog wel overleve eej
Mjaa.. Weettjeee..!!! Khad vana8 gedroomd..!!!
whahaha.. was egt lollig

ging over jou.. en mij.. en jamai.. en marc-marie
Perfect stelletje met zun vieren niet waar..!? Whahaha was egt vetjes..!!
FF denke hoe die ongeveer ging

weet het nie psies meer want is al een tijdje gelede
Maar iig.. we (jij en ik) waren in de efteling.. en toen was er 1 of ander optreden.. of quiz.. op 1 of ander podiumpje

en daar stonden dan jamai en marc-marie.. mjaaaa.. twas niet egt een optreden want ze deden allebei nix

mjaa.. iig.. na dat optreden of wat het was.. wilden wij op de foto.. nja.. eigenlijk mogt het niet.. maar wij wouden persee.. dus wij gewo0n dat podium op geklommen.. maar toen kwamen we er8er dat we geen fototoestel bijhadden.. dus wij snel trug het park in om een wegwerpcameratje te kopen

dus toen weer snel trug gegaan.. en ondertussen stonden er een heleboel fans bij Jamai.. en bij marc-marie niemand.. dus wij bij hem staan enzo0w.. en nja.. ik zo0w heel uitgebreid gesprek met Marc-marie voeren en jij stond hem de hele tijd met open mond aan te gapen en zei helemaal nix

en ik en marc marie bleven maar praten enzo0w.. en we hadden egt dikke lol daar met zun 2en

en jij was nogsteeds in trance

en toen ging ik op de foto en alles..

owjaaa.. en toen heb ik jou ook eve naast marc-marie gezet geelo0f ik

en toen zei je iets tegen hem..!! Goed Joh..!! Je zei DANKJEWEL..!! Whaha.. dus hij zoiets van "het kan praten"

Nja.. toen lag je ook hemaal in een deuk ofzo0w

en toen hebben we nog halfuurtje staan kletsen met hem

En toen ging die ook nog een fotoshootje voor ons houden :loL: hij amaal van die poses maken enso0w

en wij de hele tijd fotos blijven maken

en nja.. toen vroeg die aan ons wanneer we weer kwamen.. en wij zo dat we 4 dagen lang naar Amadeus gingen.. en dat vond hij hemaal geweldig!!

Hij hemaal blij

en toen gingen we richting jamai.. en.. en .. en toen werd ik wakker..!!!
Whahaa.. geweldige droom niet waar

ghihi.. ik zie jou ook nog egt in trance zijn dan ho0r als wij gaan

whaha.. maar wel kut da we niet naar jamai zijn gegaan in mijn droom

Maarjaa.. whaha egt vage droom was het

maar wel leuk.. ik zat egt de hele dag.. ik moet hem onthouden..!! ik moet hem onthouden..!! Kwou hem namelijk ff tege jou vertelle

Ghihi.. maar ik wist hem nog wel

Mjaaa.. Kloop beetje vo0r te lulle dusk gaat weer..!!
KussJeeeesssss Spreek je wel weer Us
Pino0wtJe